Monday 27 April 2015

My First Post !

Alhamdulillah hari ini berjaya juga aku create new blog ..ini first post! haha cam tak percaya je terjebak dengan dunia blogger. Jadi dengan ini rasmilah blog ikitakamu@blogsport.com berada di pentas online bagi memeriahkan lagi dunia blogging Malaysia.
 
Pening juga kepala untuk memilih nama domain untuk blog ini. Rasanya senang lagi nak cari nama anak. Nama anak banyak panduan yang ada tunggu nak pilih nama mana yang sesuai dan mempunyai maksud yang baik. Beberapa nama telah dipilih dan disenaraikan untuk mencari nama domain yang terbaik pada pendapat aku sendiri.

actually minat nak blogger ni dah lama ada.. cume tak kesempatan .. tp skrg pon buzy juga.. so tujuan sbnr wujudnya blog ini untuk rujukan sendiri akan dtg, untuk tatapan anak2 nanti.. untuk sesiapa sahaja... so di blog ini  sy seronot story mory apa2 saje berkenaan dgn familys, kids, traveling &  jjcm..

i'm mom to two adorable but very active boys, wife,  working mom and blogger . My life is full, busy, often crazy but syukur alhamdulillah dengan rezeki yg diberikan..

okey la.. tgula bila2 free nanti sy update lg ape2 yg  menarik....bye..




No comments:

Post a Comment